7М01537 Биология

1

БББ атауы

7М01537 Биология

2

Дайындық бағыты

7М015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдерді даярлау

3

Мақсаты

Іргелі биология ғылымдары мен педагогикалық технологиялардың қазіргі заманғы бағыттары саласында терең теориялық және практикалық білімі бар, ұйымдастырушылық жұмыс және басқару қызметі дағдыларын меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлау.

Бітірушіге 7М015"Биология"білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі академиялық дәрежесі беріледі.

Педагогика ғылымдарының магистрлері педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес қызмет атқара алады (20.07.2022 ж.өзгерістер мен толықтырулармен).

 

 

4

Құзыреттер

3.1 Негізгі құзыреттіліктер

7М01537 "Биология" білім беру бағдарламасы бойынша оқыту нәтижесінде келесі негізгі құзыреттіліктер қалыптасады:

НҚ3. Әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласындағы құзыреттілік.

3.1 Қазақстандағы және шетелдегі жоғары мектеп педагогикасының негізгі жетістіктерін, проблемалары мен даму үрдістерін, білім беру жүйесінің құқықтық және нормативтік негіздерін біледі.

3.2 Оқу процесінде биологияның негізгі негіздерін, қазіргі жетістіктерін, проблемалары мен даму үрдістерін білуді пайдаланады.

3.3 Кәсіби қызметте негізгі халықаралық және отандық бала құқықтары және ерекше қажеттіліктері бар құқықтар туралы құжаттарды, инклюзивті білім берудің құндылықтары мен нанымдарын пайдаланады.

3.4 Жоғары мектептегі ғылыми-әдістемелік және оқу-әдістемелік жұмыс негіздерін меңгерген.

3.5 Оқытудың қиындықтарын жоюға және білім беру ортасына бейімделуге бағытталған жеке бағдарлы бағдарламаларды әзірлейді және іске асырады, психологиялық диагностиканы және жағдайды жобалауды меңгерген.

НҚ4. Әдістердің кең спектрін және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, экологиялық зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және жүргізу қабілеті.

4.1. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолданады: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді сервистер.

4.2 Компьютермен, оның ішінде жаһандық компьютерлік желілерде жұмыс істеу дағдыларын меңгерген.

4.3 Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау негіздерін меңгерген, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды, жүйелейді және қорытады.

4.4 Зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи әдіснаманы қолданады.

4.5 Биолог-зерттеушінің тиімді жұмысы үшін информатика саласындағы бағдарламалар пакеттерімен, қолданбалы IT-шешімдер және Интернет желісінің Ғаламдық ресурстарымен жұмыс істеу дағдысы бар.

НҚ5. Теориялық биология саласындағы құзыреттіліктер.

5.1 Биологияның тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын біледі.

5.2 Про - және эукариотты жасушалардың құрылымын, молекулалық ұйымдастыруды, атқарушы және реттеуші механизмдерін; генетикада қолданылатын жалпы әдістемелік тәсілдерді біледі.

5.3 Прогрессивті эволюцияның молекулалық және генетикалық механизмдерін біледі.

 

НҚ6. Биоэкология және биоресурстар саласындағы құзыреттіліктер.

6.1 Тірі организмдерді жіктеу принциптерін, таксондар арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықты біледі; филогенетикалық байланыстарды және өсімдіктер әлемінің даму жолдарын талдайды.

6.2 Биологиялық әртүрлілікті сәйкестендіру және сипаттау, оны ақпаратты сандық өңдеудің заманауи әдістерімен бағалау дағдыларын меңгерген және биосфераның тұрақтылығы үшін биоәртүрліліктің мәнін түсінеді, биоәртүрліліктің жай-күйін бағалай алады.

6.3 Экожүйелердің орнықтылығын зерттеу және биологиялық әртүрлілікті сақтау бойынша мониторингтік зерттеулер жүргізе алады.

НҚ7. Биологияның қолданбалы мәселелері саласындағы құзыреттіліктер.

7.1 Қазақстанның биологиялық ресурстарын тиімді пайдаланудың негізгі мәселелерін біледі.

7.2 Биогеоценоздардың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын, орнықтылығын және динамикасын біледі.

7.3 ҚР жануарлар дүниесінің биоалуантүрлілігін сақтау және қалпына келтіру бойынша шараларды әзірлейді.

7.4 Өсімдіктердің өнімділігі мен тұрақтылығын арттыру бойынша практикалық іс-шаралардың физиологиялық негіздерін негіздеу дағдыларын меңгерген.

НҚ8. Жоғары мектепте биологияны оқыту әдістемесі саласындағы құзыреттіліктер.

8.1 Оқытудың заманауи білім беру технологияларын біледі, білімді қолданады және оқу-тәрбие процесін модельдейді.

8.2 Білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамыту, олардың тілдік құзыреттілігін дамыту әдістерін біледі.і.

8.3 Биологияның теориялық және эксперименттік негіздерін және биологияны оқыту технологияларын қолданады;

8.4 Жоғары оқу орнындағы биология курсының ғылыми негіздерінің қазіргі жағдайы бойынша әдістемелік және педагогикалық технологиялар жүйесін, ақпаратты меңгерген.

НҚ9. Өзіндік кәсіби және жеке даму, өздігінен білім алу және өзін-өзі жүзеге асыру міндеттерін жоспарлау және шешу қабілеті.

9.1 Практикада педагогиканы, психологияны, биологияны, әлеуметтік-саяси кластерді зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолданады және зерттеу нәтижелерін қорытындылайды.

9.2 Бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін теориялық талдау әдістерін, компьютерлік үлгілеу әдістерін меңгерген;

НҚ10. Тиісті кәсіби салада ғылыми-зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асыру, өзінің ғылыми тұжырымдарын логикалық дәлелдеуді жүргізу, диссертация, жоба, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т.б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін жалпылау қабілеті.

10.1 Зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін және деректерді өңдеу тәсілдерін қолдана алады.

10.2 Ғылыми-зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асырады, өзінің ғылыми қорытындыларына логикалық дәлелдеме жүргізеді, бітіру жұмысы түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін қорытындылайды.

НҚ11. Жоғары білім берудің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметке дайындық.

11.1 Кәсіптің жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби этика қағидаларын сақтайды және кәсіби міндеттерді шешуде мамандардың пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылына қатысуға қабілетті.

11.2 Инновациялық үдерісті педагогикалық үлгілеу әдістерін меңгерген.

НҚ12. Білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын, әртүрлі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру процесінің сапасын диагностикалау мен бағалауды қолдануға қабілетті.

12.1 Білім беру үрдісінің барлық субъектілерінің қызметін талдайды, сынып және зертханалық сабақтарда биологияны оқыту үрдісін жетілдіру үшін әріптестерімен бірге жұмыс істей алады.

12.2 Педагогикалық мамандықтың әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби этика қағидаларын сақтайды.

12.3 Оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауды жүзеге асырады.

 

 

5

Оқыту тілі

қазақша

6

Берілетін академиялық дәреже

"7M01537 Биология" білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі

7

Оқыту нәтижелері

ОН1.Ғылыми дүниетанымды қалыптастырудың логикалық ойлауын, әдіснамалық әдістерін пайдалана отырып, ғылымның даму мәселелерін бағалаудың ғылыми-философиялық тәсілдерін жалпылайды;

ОН2. Ғылыми зерттеудің негізгі принциптері мен рәсімдерін, биология және педагогика саласындағы ғылыми жетістіктер мен зерттеулерді сыни талдау және бағалау әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, ғылыми-зерттеу қызметінің эксперименттік және теориялық әдістерін жүйелейді;

ОН3. Электрондық білім беру ортасының ресурстарын пайдалану тұрғысынан білім беру процесін талдайды, академиялық салада, оның ішінде мәдениетаралық өзара іс-қимыл жағдайында жазбаша және ауызша коммуникация жанрларын меңгереді;

OН4. Биологиялық және экологиялық пәндердің білім беру бағдарламаларын әзірлеу технологияларын пайдалана отырып, олардың ерекшеліктері мен талаптарын ескере отырып, әртүрлі типтегі және типтегі білім беру ұйымдары мен мекемелерінде оқу процесін жобалайды;

OН5. Оқытудағы қиындықтарды жеңу бағдарламаларын іске асыра отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды интеграцияланған оқыту әдістерін қолданады; білім беру процесінің нәтижелері мен мазмұнын бағалау мониторингінде пайдаланылатын психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін талдайды және қолданады;

OН6. Әдістемелік және бағалау материалдарын әзірлейді, оқу-тәрбие процесін диагностикалайды, бейіндік пәндер бойынша педагогикалық қызметті жүзеге асырады;

OН7. Кәсіби және ғылыми мәселелерді шешу үшін өсімдіктер мен жануарлар әлемінің филогенетикалық байланыстары мен эволюциялық жолдарын талдайды;

OН8. Тірі организмдердің биологиялық алуантүрлілігін сақтау жөніндегі іс-шараларды қолдану мүмкіндігін бағалайды және биологиялық ресурстарды алып қоюдың рұқсат етілген шамаларын айқындайды;

OН9. Физиологияның теориялық тұжырымдамаларын біріктіреді және тірі организмдердің негізгі өмірлік процестерін басқару механизмдерін түсіндіреді, про-және эукариоттық жасуша функцияларының құрылымын, молекулалық - генетикалық механизмдерін және генетикада қолданылатын әдістемелік тәсілдерді сипаттайды;

OН10. Кәсіптік қызметте ерекше қажеттіліктері бар білім алушылардың құқықтары туралы негізгі халықаралық және отандық құжаттарды, бағалаудың критериалды әдістерін, биологиялық және педагогикалық білім беруді зерттеу нәтижелерін қолданады;

OН11. Кәсіби этика және академиялық адалдық, кәсіби қызметтегі биоэтика принциптерін қамтиды;

OН12. Жоғары мектепте биологиялық пәндерді оқытуды әртүрлі білім беру технологияларын қолдана отырып, оның ішінде қашықтықтан оқыту жағдайында жүзеге асырады.

 

 

8

Аккредиттеу

 

9

Рейтинг

 


Басып шығару