1 |
БББ атауы |
7М05101Биология |
2 |
Дайындық бағыты |
7М051 Биологиялық және аралас ғылымдар |
3 |
Мақсаты |
Қазіргі заманғы еңбек нарығының талаптарына жауап беретін және ұйымдастырушылық жұмыс пен басқару қызметінің дағдыларын меңгерген биология ғылымдарының қазіргі бағыттары саласында терең теориялық және практикалық білімі, кәсіби біліктілігі бар мамандарды даярлау.
Бітірушіге 7М051 "Биология" білім беру бағдарламасы бойынша жаратылыстану ғылымдарының магистрі академиялық дәрежесі беріледі. Жаратылыстану ғылымдарының магистрлері Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2012 жылғы 21 мамырдағы № 201ө-м бұйрығымен бекітілген басшылардың, мамандардың және басқа да қызметшілер лауазымдарының біліктілік анықтамалығының біліктілік талаптарына сәйкес қызмет атқара алады |
4 |
Құзыреттер |
3.1 Негізгі құзыреттер "Биология" білім беру бағдарламасы бойынша оқыту нәтижесінде келесі негізгі құзыреттер қалыптасады: НҚ 3. Әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласындағы құзыреттілік. 3.1 Қазақстандағы және шетелдегі жоғары мектеп педагогикасының негізгі жетістіктерін, проблемалары мен даму үрдістерін, білім беру жүйесінің құқықтық және нормативтік негіздерін біледі. 3.2 оқу процесінде биологияның негізгі негіздерін, қазіргі жетістіктерін, проблемалары мен даму үрдістерін білуді пайдаланады. 3.3 Жоғары мектептегі ғылыми-әдістемелік және оқу-әдістемелік жұмыс негіздерін меңгерген. НҚ4. Әдістердің кең спектрін және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, биологиялық зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және жүргізу қабілеті. 4.1. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолданады: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша Бұлтты және мобильді сервистер. 4.2 Компьютермен, соның ішінде жаһандық компьютерлік желілерде жұмыс істеу дағдыларын меңгерген. 4.3 Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау негіздерін меңгерген, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды, жүйелендіреді және қорытады. 4.4 Зерттеу есептерін шешу үшін қазіргі заманғы әдіснаманы пайдаланады. 4.5 Биолог-зерттеушінің тиімді жұмысы үшін информатика, қолданбалы IT-шешімдер және интернет желісінің жаһандық ресурстарымен жұмыс істеу дағдылары бар. НҚ5. Теориялық биология саласындағы құзыреттіліктер. 5.1 биологияның тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын біледі. 5.2 про - және эукариотты жасушалардың құрылымын, молекулалық ұйымдастыруды, функциясының атқарушы және реттеуші механизмдерін, генетикада қолданылатын жалпы әдістемелік тәсілдерді біледі. 5.3 прогрессивті эволюцияның молекулалық және генетикалық механизмдерін біледі. НҚ6. Биоэкология және биоресурстар саласындағы құзыреттіліктер. 6.1 тірі организмдердің жіктелу принциптерін, таксондар арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды біледі; филогенетикалық байланыстарды және өсімдік әлемінің эволюциясының жолдарын талдайды. 6.2 биологиялық әртүрлілікті сәйкестендіру және сипаттау, оны ақпаратты сандық өңдеудің қазіргі заманғы әдістерімен бағалау дағдыларын меңгерген және биосфераның тұрақтылығы үшін биоәртүрліліктің мәнін түсінеді, биоәртүрліліктің жай-күйін бағалай алады. 6.3 экожүйелердің орнықтылығын зерттеу және биологиялық әртүрлілікті сақтау бойынша мониторингтік зерттеулер жүргізе алады. НҚ7. Биологияның қолданбалы мәселелері саласындағы құзыреттіліктер. 7.1 Қазақстанның биологиялық ресурстарын тиімді пайдаланудың негізгі мәселелерін біледі. 7.2 биогеоценоздардың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын, орнықтылығын және серпінділігін біледі. 7.3 ҚР жануарлар дүниесінің биоәртүрлілігін сақтау және қалпына келтіру бойынша шараларды әзірлейді. 7.4 өсімдіктердің өнімділігі мен тұрақтылығын арттыру бойынша практикалық шаралардың физиологиялық негіздерін негіздеу дағдыларын меңгерген. НҚ8. Жоғары мектепте биологияны оқыту әдістемесі саласындағы құзыреттіліктер. 8.1 оқытудың заманауи білім беру технологияларын біледі, білімді қолданады және оқу-тәрбие процесін моделдейді. 8.2 оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту әдістерін, олардың тілдік құзыреттерін дамыту. 8.3 биологияның теориялық және эксперименттік негіздерін және биологияны оқыту технологияларын қолданады; 8.4 биология курсының ғылыми негіздерінің қазіргі жағдайы бойынша ақпаратты, әдістемелік және педагогикалық технология жүйесін меңгерген. НҚ9. Өзіндік кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу, өздігінен білім алу және өзін-өзі жүзеге асыру қабілеті. 9.1 педагогиканы, психологияны, биологияны, әлеуметтік-саяси кластерді зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін практикада қолданады және зерттеу нәтижелерін қорытады. 9.2 бақылау және эксперимент нәтижелерін теориялық талдау әдістерін, компьютерлік модельдеу тәсілдерін меңгерген. НҚ10. Тиісті кәсіби салада ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асыру, өзінің ғылыми тұжырымдарының логикалық дәлелдерін жүргізу, диссертация, жоба, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін жалпылау қабілеті. 10.1 зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін және деректерді өңдеу тәсілдерін қолдана алады. 10.2 ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асырады, өзінің ғылыми тұжырымдарының логикалық дәлелдерін жүргізеді, ғылыми-зерттеу және талдау жұмысының нәтижелерін бітіру жұмысы түрінде жинақтайды. НҚ11. Жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметке дайындық. 11.1 мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби этика қағидаларын сақтайды және кәсіби міндеттерді шешуде мамандардың пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылына қатысуға қабілетті. 11.2 инновациялық үрдісті педагогикалық модельдеу әдістерін меңгерген.
|
5 |
Оқыту тілі |
қазақша |
6 |
Берілетін академиялық дәреже |
7M05101 "Биология" білім беру бағдарламасы бойынша жаратылыстану ғылымдарының магистрі |
7 |
Оқыту нәтижелері |
ОН1. Философия мен ғылымның қазіргі мәселелерін жүйелі түсінуді, объективті және шынайы ғылыми білімді алуға және меңгеруге мүмкіндік беретін әдіснамалық тәсілдерді меңгерудегі шеберлікті көрсетеді. ОН2. Ғылыми және өндірістік қызметте қолдану үшін әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық және педагогикалық пәндердің жаңа бағыттарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелейді. ОН3. Кәсіби қызмет және тұлғааралық қарым-қатынас саласында ақпарат алу үшін шет және мемлекеттік тілдерде академиялық ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі құралдарын қолданады. ОН4. Биологиялық және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін өндірістік және инновациялық қызметті басқаруға, ғылыми-зерттеу және кәсіби міндеттерді шешуге ғылыми көзқарас енгізеді. ОН5. Қазіргі заманғы аппаратураны және қолданбалы компьютерлік-ақпараттық бағдарламаларды пайдаланады. ОН6. Органикалық әлемнің эволюциясы мен заманауи биологияның дамуындағы басым бағыттарына әсер ететін жаратылыстану-ғылыми пәндер заңдылықтарын түсіндіреді. ОН7. Кәсіптік және ғылыми мәселелерді шешу үшін биологиялық процестерді реттеудің негізгі теорияларын, гендік инженерияны, табиғатты пайдаланудың әлеуметтік-биологиялық аспектілерін талдайды. ОН8. Тірі организмдердің биологиялық әртүрлілігін сақтау жөніндегі іс-шараларды негіздеу және биологиялық ресурстарды қолданудың рұқсат етілген мәндерін анықтау үшін ғылыми бағыттарды енгізеді. ОН9. Про- және эукариотты жасушалардың құрылымын, молекулалық ұйымдастырылуын, функциясы механизмдерін және генетикада қолданылатын әдіс-тәсілдерді сипаттайды. ОН10. Теориялық білімді жинақтау және озық тәжірибені зерттеу негізінде биологияның өзекті мәселелерін шешудің өзіндік нұсқаларын ұсынады. ОН11. Нақты биологиялық мәселелерді шешу үшін жүргізілген зерттеу және талдау жұмыстарын кейіннен диссертация, ғылыми жоба және мақала, аналитикалық есеп және т.б. түрінде жинақтап және кәсіби этика және академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып ғылыми зерттеулер жүргізеді. ОН12.Жоғары мектепте әр түрлі білім беру, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, биологиялық пәндерді оқытуды жүзеге асырады. |
8 |
Аккредиттеу |
Маусым 2022 жыл |
9 |
Рейтинг |
|