1 |
БББ атауы |
6В01512 География-Тарих |
2 |
Дайындық бағыты |
6В015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау |
3 |
Мақсаты |
Оқытудың инновациялық әдістерін пайдалана отырып, жаңартылған мектеп бағдарламасы бойынша географиялық және тарихи білім беруді жүзеге асыруға қабілетті, сыни ойлау, зерттеу, ақпараттық-аналитикалық, ұйымдастырушылық қызмет дағдылары бар мамандарды даярлау. Түлекке академиялық дәреже беріледі білім бакалавры ББ 6В01512 География және Тарих пәні мұғалімдерін даярлау Білім бакалаврлары педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес лауазымдарды атқара алады (31.10.2018 ж. жағдай бойынша өзгерістер мен толықтырулармен). |
4 |
Құзыреттер |
3.1 Негізгі құзыреттер "География-Тарих " білім беру бағдарламасы бойынша оқыту н КК 1. Жалпы білім беру құзыреті: 1. Дүниетанымдық, әлеуметтік және тұлғалық маңызды философиялық проблемаларды түсіну және талдау, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, оның азаматтық ұстанымды қалыптастыру және патриотизмді дамыту мақсатында қазіргі әлемдегі орны мен рөлін талдау, саяси, әлеуметтік және экономикалық процестерге бағдарлану қабілеті; 2. Кең ой–өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және экономикалық пәндер бойынша негізгі білімге ие болу; 3. География саласындағы міндеттерді тұжырымдай білу және іс жүзінде шеше білу, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды қолдану, орта арнаулы оқу орындарында сабақ беру, зерттеу және білім беру қызметін табысты жүзеге асыру;күнделікті кәсіби қызметке қажетті жаңа білім алу және магистратурада білім алуды жалғастыру дағдыларын меңгеру. КК 2. Ақпараттық құзыреттілік: 1. Ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілік: ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалана отырып, қажетті ақпаратты өз бетінше іздеу, іріктеу, құрылымдау, ұйымдастыру, ұсыну және беру қабілетін қамтитын педагог тұлғасының кешенді қасиеттері. 2. Ақпараттық-технологиялық құзыреттілік: мұғалімнің жеке тұлға ретінде есептеу және ұйымдастыру техникасымен және ақпаратпен жұмыс істеу технологияларымен, күнделікті өмірде және білім беру қызметінде практикада қолдану технологияларымен байланысты қызмет түрлеріне қабілеттілігі. 3. Ақпараттық-талдау құзыреттілігі: жаңа білімді дамыту, болжам жасау, қолда бар ақпаратты талдау негізінде басқару шешімдерін қабылдау қабілетінен тұратын мұғалімнің жеке басының кешенді қасиеттері. Бұл өз бетінше зерттеу жұмысына дайын болуға мүмкіндік береді. КК 3.Қазіргі заманғы инновациялар саласындағы құзыреттілік: - білім беру инновациялары саласындағы құзыреттерді меңгеру, білім беру инновациялары саласындағы өнімді қызмет, инновациялық білім беру қызметін жүзеге асыру қабілеті. КК 4.АКТ саласындағы құзыреттілік: 1. Өзекті білім: негізгі іздеу жүйелері және Интернет желісіндегі ақпаратты іздеудің, іріктеудің жалпы ережелері туралы; ақпаратты бағалау және іріктеу критерийлері туралы; синхронды және асинхронды Интернет-коммуникация құралдары туралы; оқыту үшін пайдаланылатын Веб-технологиялар туралы; кәсіби қызметке даярлауға ықпал ететін ақпараттық-анықтамалық материалдар туралы; Интернеттегі негізгі түрлері туралы -оқушылардың үлгерімін бақылау және өзін-өзі бақылау үшін тесттер мен Интернет қызметтері. 2. Өзекті іскерліктер: оқу мақсаттары үшін Интернет-ресурстарды іздестіруді және іріктеуді жүзеге асыру; іріктелген ақпаратты бағалауды жүргізу; синхронды және асинхронды Интернет-коммуникация құралдарын пайдалану; сабаққа дайындық және жеке өсу барысында ақпараттық-анықтамалық материалдарды пайдалану; оқыту және өзін-өзі оқыту процесінде әртүрлі Веб-технологияларды пайдалану; онлайн-тесттер мен Интернетті пайдалану -оқушылардың үлгерімін бақылау және өзін-өзі бақылау қызметтері. КК 5. Жеке тұлғаны дамыту саласындағы құзыреттілік. Жеке қасиеттерін қалыптастыру: көпмәдениетті, толеранттылық, технократтық, қазақстандық патриотизм, Көпмәдениетті және діни кеңістікте дараландыруды сақтай отырып; КК 6. Экономика саласындағы құзырет. Экономикалық география және арнайы пәндер бойынша білімді өзінің кәсіби қызметінде пайдалану, қоғамдық құбылыстардың, ел экономикасын ұйымдастыру, жоспарлау және басқару саласындағы проблемалардың экономикалық мағынасын түсіну және түсіндіру. КК 7. Кәсіби құзыреттер. - Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында оқу процесін ұйымдастыру және жоспарлау қабілеті; - Әдістемелік жүйелер мен әдістерді білу, оларды іріктеу және кәсіби қызметте қолдану дағдыларын меңгеру. - Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша, оның ішінде критериалды бағалауды қолдана отырып, білім алушылардың білімін бағалаудың нысандары мен әдістерін анықтау және ұйымдастыру мүмкіндігі; - Инклюзивті оқыту әдістемесін қолдана отырып сабақтар өткізу. КК 8. Экологиялық қауіпсіз мінез-құлық және қоғамды ұйымдастыру құзыреті.Салауатты өмір салты туралы; зерттеудің физика-географиялық және экономикалық-географиялық әдістері туралы; табиғатты ұтымды пайдаланудың экологиялық принциптері туралы; Әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешудегі географиялық заңдардың рөлі туралы ғылыми түсінікке ие болу. КК 9.Оқу құзыреті. Картографиялық, статистикалық, ғылыми, публицистикалық және басқа да ақпарат көздерімен жұмыс істей білу. Табиғатта және қоғамда болып жатқан процестер мен құбылыстар туралы түсінікке ие болу; табиғат пен қоғамды танудың қазіргі ғылыми әдістерінің мүмкіндіктерін түсіну, оларды физика-географиялық және экономикалық-географиялық мазмұны бар және кәсіби функцияларды орындау кезінде туындайтын міндеттерді шешу үшін қажетті деңгейде меңгеру. КК 10.Коммуникативтік құзыреттілік. Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер туралы білімді, адамның адамға, қоғамға, қоршаған ортаға, ойлау мәдениетіне және өз жұмысын ғылыми негізде ұйымдастыра білуге, білімін жетілдіруге реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды игеру. Инклюзивті оқыту әдістемесін қолдана отырып сабақтар өткізуге дайындық. Өз зерттеулерінің нәтижелерін ғылыми негізделген түрде көрсету үшін жазбаша коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру. әтижесінде келесі негізгі құзыреттер қалыптасады: |
5 |
Оқыту тілі |
Қазақша, орысша |
6 |
Берілетін академиялық дәреже |
6В01512 «География-Тарих» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры |
7 |
Оқыту нәтижелері |
ОН 1. Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын, тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби қарым-қатынас дағдыларын мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде, өзін-өзі дамыту және өмір бойы өз бетімен білім алу. ОН 2. Оқылатын саланың алдыңғы қатарлы білімдеріне және академиялық адалдық принциптеріне негізделген дәлелдерді қолдану. ОН3. Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты талдау. ОН4. Экономикалық, құқықтық білім негіздерін, академиялық адалдық негіздерін, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, төтенше жағдайлар және адам денсаулығын сақтау жағдайында қорғау дағдыларын қолдану. ОН5. Қазіргі географияның және жалпы тарихтың жалпы және теориялық негіздерін білу. ОН6. Географиялық қабықтың қызмет ету заңдылықтарын, оның бөліктерінің уақыт пен кеңістікте өзара әрекеттесуін бағалау ОН7. Педагогика және психология саласындағы мәселелерді шешу үшін инклюзивті білім беру негіздері бойынша білімді жинақтау. ОН8. Ақпараттық, инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқыту, тәрбиелеу, бағалау әдістерін қолдану. ОН9. Табиғи ерекшеліктерді, минералды-ресурстық, әлеуметтік-демографиялық, өндірістік-экономикалық әлеуетті және Қазақстан тарихын талдау. ОН10. Табиғи, әлеуметтік-экономикалық және саяси аумақтық жүйелердің қалыптасу, даму және жұмыс істеу процестерін бағалау. ОН11. Кәсіби қызметте туындайтын міндеттерді шешу үшін ғылыми әдістер мен академиялық хатты қолдану. ОН12. Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеу. |
8 |
Аккредиттеу |
Сәуір 2019 жыл |
9 |
Рейтинг |
жоқ |