6В01532 Биология-Психология

1

БББ атауы

6В01532Биология-Психология

2

Дайындық бағыты

6В013Биология мұғалімдерін даярлау

3

Мақсаты

Ғылымның қазіргі заманғы даму деңгейіне сәйкес келетін психофизиологиялық және психоанатомиялық механизмдер, субъективті, нейрофизиологиялық және молекулалық-генетикалық деңгейде болып жатқан процестерді түсіну және жүйелік пайымдау тенденциялары мен заңдылықтары туралы идеяларды дайындау, заманауи педагогикалық технологиялар мен биология, психология ғылымдарының жетістіктерін пайдалана отырып, білім алушылардың жеке қызығушылықтары мен қабілеттерін ескере отырып,білім беру процесін жүзеге асыруға қабілетті мамандарды даярлау.

Заманауи педагогикалық технологиялар мен биология ғылымының жетістіктерін қолдана отырып, ағылшын тілінде білім беру пОНцесін жүзеге асыруға қабілетті мамандарды даярлау.

Бітірушіге білім беру бағдарламасы бойынша "Биология-Психология" білім бакалавры академиялық дәрежесі беріледі.

Білім бакалаврлары педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес қызмет атқара алады (22.07.2022 ж. берілген өзгерістер мен толықтырулар).

 

4

Құзыреттер

ҚҚ 1. Жалпы білім беру құзыреті:

1.1                   Дүниетанымдық, әлеуметтік және жеке маңызды философиялық проблемаларды түсіну және талдау, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, оның азаматтық ұстанымды қалыптастыру және патриотизмді дамыту мақсатында қазіргі әлемдегі орны мен рөлін талдау, саяси, әлеуметтік және экономикалық процестерге бағдарлану.

1.2                   Кең ой – өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және экономикалық пәндер бойынша салада базалық білімге ие болу;

1.3                   Биология және психология саласындағы міндеттерді тұжырымдай және іс жүзінде шеше білу, кәсіптік қызмет саласындағы ақпараттық технологияларды пайдалану, орта арнаулы оқу орындарында сабақ беру, зерттеу және білім беру қызметін табысты жүзеге асыру; күнделікті кәсіптік қызметке қажетті жаңа білім алу және магистратурада білім алуды жалғастыру дағдыларын меңгеру.

ҚҚ 7. Кәсіби құзыреттер.

7.1 Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында оқу процесін ұйымдастыру және жоспарлау қабілеті;

7.2 Әдістемелік жүйелер мен тәсілдерді білу, оларды іріктеу және кәсіби қызметте қолдану дағдыларын меңгеру.

7.3 Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша, оның ішінде критериалды бағалауды қолдана отырып, білім алушылардың білімін бағалаудың нысандары мен әдістерін анықтау және ұйымдастыру мүмкіндігі;

7.4 инклюзивті оқыту әдістемесін пайдалана отырып сабақтар өткізу.

ҚҚ 8. Ғылыми-зерттеу құзыреттері.

8.1 Биологиялық зерттеулер жүргізу дағдыларына ие болу.

8.2 Ақпаратты, психологиялық бақылаулар мен диагностика нәтижелерін жинауды және бастапқы өңдеуді жүзеге асыру;

8.3 Психологиялық зерттеу рәсімдерін жүргізу, өлшенетін сипаттамаларды теориялық-эксперименттік зерттеу, сандық эмпирикалық деректерді бекіту және оларды сапалы түсіндіру жоспарларын құру;

8.4 Қазіргі ғылымның тенденцияларын талдау, ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтау; ғылыми зерттеулердің тақырыптарын таңдау; ғылыми-педагогикалық зерттеу жүргізу әдістемесін әзірлеу;

ҚҚ 9. Биология саласындағы құзыреттер.

9.1 Биологияның тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның ғылымдар мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын білу.

9.2 Биологиялық әртүрлілікті анықтау және сипаттау, оны ақпаратты сандық өңдеудің заманауи әдістерімен бағалау және биосфераның тұрақтылығы үшін биоәртүрліліктің маңыздылығын түсіну.

9.3 Органикалық әлемнің даму заңдылықтарын, тұқым қуалаушылықтың, өзгергіштіктің молекулалық негіздерін және генетикалық талдау әдістерін түсіндіру

ҚҚ 10. Психология саласындағы құзыреттер.

10.1Білім беру мекемесі шешетін міндеттер негізінде психологиялық контекстті бөліп көрсете білу, жалпы шеңбердегі психологиялық міндеттерді анықтай білу, қажетті ақпаратты алу және талдау, практикалық бағыты бар жалпы қорытындыларды тұжырымдай білу;

10.2 Психодиагностикалық міндеттерді шеше білу, білім беру процесіне қатысушылардың сұраныстарына сәйкес жеке және топтық режимде психологиялық консультациялық, түзету және дамыту жұмыстарын жүзеге асыра білу, балалардың дамуындағы бұзушылықтар мен ауытқуларды саралай білу, оларды оқыту мен тәрбиелеу заңдылықтарын ескере отырып, әртүрлі типтегі мекемелерде психологиялық-педагогикалық жұмыс жоспарын құра білу.

ҚҚ 11.Коммуникативтік құзыреттілік.

11.1 Басқа адамдармен қажетті байланыс орнату және қолдау, түсіну, кездейсоқ қарым-қатынас жасау және т. б.

11.2 Адамның адамға, қоғамға, қоршаған ортаға, ойлау мәдениетіне қатынасын реттейтін қоғамдық-гуманитарлық пәндер, этикалық және құқықтық нормалар туралы білімдерін меңгеру және өз жұмысын ғылыми негізде ұйымдастыра білу, өз білімін жетілдіру.

11.3 Инклюзивті оқыту әдістемесін пайдалана отырып сабақтар өткізуге дайындық. Өз зерттеулерінің нәтижелерін ғылыми негізделген түрде көрсету үшін жазбаша коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру.

5

Оқыту тілі

қазақша

6

Берілетін академиялық дәреже

«6В01532Биология-Психологиябілім беру бағдарламасындағы

Білімбакалавры

 

7

Оқыту нәтижелері

ОН1.Философия мен ғылымның заманауи мәселелерінің білімін талдай алады, объективті, сенімді ғылыми білімді алуға және игеруге мүмкіндік беретін әдіснамалық тәсілдерді меңгерудегі шеберлігін көрсетеді;

ОН2.Экономикалық, құқықтық білім негіздерін, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, төтенше жағдайлар кезінде қорғану және адам денсаулығын сақтау дағдыларын қолдана алады;

ОН3.Кәсіби қызмет және тұлғааралық қарым-қатынас саласында ақпарат алу үшін академиялық ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі құралдарын қолданады;

ОН4.Қазіргі заманғы аппаратураны және қолданбалы компьютерлік-ақпараттық бағдарламаларды пайдаланады;

ОН5.Органикалық әлемнің эволюциясы мен заманауи биологияның дамуындағы басым бағыттарына әсер ететін жаратылыстану-ғылыми пәндер заңдылықтарын түсіндіреді, кәсіптік және ғылыми мәселелерді шешу үшін өсімдіктер мен жануарлар әлемінің филогенетикалық байланыстары мен эволюциялық жолдарын талдайды;

ОН6.Генетикада қолданылатын әдістемелік тәсілдер мен про- және эукариотты жасушалардың құрылымын, молекулярлық ұйымдалуын, функциональдық механизмдерін сипаттайды;

ОН7.Кәсіби қызметте білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, инновациялық тәсілдерді пайдалана отырып, оқу-тәрбие процесін жобалау үшін биологияны оқытудың педагогикасы мен технологияларының негізгі қағидаттарын қолданады;

ОН8.Нақты биологиялық мәселелерді шешу үшін жүргізілген зерттеу, талдау жұмыстарын жинақтап, кәсіби этика және академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып ғылыми зерттеулер жүргізеді;

ОН9.Өзін-өзі жетілдіру және рефлексия дағдыларын дамыта отырып, кәсіби өзін-өзі оқытудың жеке траекториясын ұйымдастыруға қабілетті;

ОН10.Білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту бойынша кәсіби функцияларды болжау, жоспарлау және жобалау үшін психология теориясы мен тәжірибесінің заманауи парадигмаларын біріктіре алады;

ОН11.Зерттелушілердің дамуындағы ауытқушылық дәрежесін және тұлғаның дамуына кедергі келтіретін факторларды анықтау үшін әртүрлі бейіндегі психологиялық диагностика жүргізеді;

ОН12.Нақты клиенттің жасына және интеллектуалдық даму мүмкіндіктеріне сәйкес жеке және топтық режимде консультациялық, түзету және дамыту жұмыстарын жүзеге асырады;

ОН13.Ерекше қажеттіліктері бар балалар мен олардың отбасыларына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;

ОН14.Әлеуметтік дезадаптацияның алдын алу бойынша іс-шараларды жүзеге асырады.

8

Аккредиттеу

 

9

Рейтинг

 


Басып шығару