1 |
БББ атауы |
6B05301 - Химия |
2 |
Дайындық бағыты |
6B052 – Физикалық және химиялық ғылымдар |
3 |
Мақсаты |
Өзінің пәндік саласында, сондай-ақ аралас салаларда қазіргі заманғы технологияларды құру және қолдану бойынша білім жүйесін меңгерген, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті білім беру траекториясына және қызмет саласына сәйкес жаратылыстану бакалаврларын дайындау.
|
4 |
Құзыреттіліктер |
6В05301 «Химия» білім беру бағдарламасын оқыту нәтижесінде келесі негізгі құзыреттіліктер қалыптасады:
ҚҚ 1. Жалпы білім беру құзыреті: дүниетанымдық, әлеуметтік және жеке маңызды философиялық проблемаларды түсіну және талдау, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, оның азаматтық ұстанымды қалыптастыру және патриотизмді дамыту мақсатында қазіргі әлемдегі орны мен рөлін талдау, саяси, әлеуметтік және экономикалық процестерге бағдарлану қабілеті; ҚҚ 2. Ақпараттық-математикалық құзыреттер: - әртүрлі ақпараттық ресурстармен және технологиялармен жұмыс істеу, ақпаратты алудың, сақтаудың, іздеудің, жүйелеудің, өңдеудің және берудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын қолдану, экономикалық есептерді шешу үшін математикалық құралдарды қолдану қабілеті; ҚҚ 3. Мемлекеттік, орыс және шет тілдері саласындағы құзыреті: - мемлекеттік және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша коммуникацияны жүзеге асыру қабілеті; ҚҚ 4. Экономикалық және ұйымдастырушылық-басқарушылық құзыреттілік-ұжымдардың жұмысын ұйымдастыра білу, персонал мен ресурстардың жұмысын жоспарлау, сапа менеджменті жүйесін қолдау ҚҚ 5. Арнайы құзыреттер: химияның негізгі теориялық ұғымдарын білу; химия кабинеттерінде жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы және жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы көмек көрсету әдістері; химияны оқытудың теориялық негіздері мен технологиялары; химияның негізгі бөлімдері: бейорганикалық химия, Органикалық химия, Аналитикалық химия, Физикалық химия, оқыту, тәрбиелеу және дамыту теориялары, сондай-ақ білім беру бағдарламалары білім берудің әртүрлі деңгейлері үшін; ҚҚ 6. Кәсіби құзыреттілік: химияның осы мамандыққа сәйкес бөлімдері бойынша базалық білімі бар; өзінің болашақ мамандығының мәні мен әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, өз қызметінің нақты саласын анықтай алады; химия саласындағы кәсіби функцияларды іске асыруға байланысты мақсаттар қоя және міндеттер тұжырымдай алады; өз жұмысын ғылыми негізде ұйымдастыра алады, жинаудың, сақтаудың және сақтаудың компьютерлік әдістерін меңгереді оның кәсіби қызметінде қолданылатын ақпаратты өңдеу; химия ғылымының процестері, заңдылықтары туралы тұтас түсінікке ие және кәсіби қызметте туындайтын міндеттерді шешу үшін зерттеудің заманауи ғылыми әдістерін қолдана алады; заманауи ақпараттық және білім беру технологияларын меңгерген және химия саласында өз бетінше жаңа білім ала алады. ҚҚ 7. Әлеуметтік-этикалық құзыреттілік: ойлау мәдениетін біледі, оның жалпы заңдылықтарын біледі және жазбаша және ауызша сөйлеуде өз қызметінің нәтижелерін қисынды ресімдей алады; адамның адамға, қоғамға, қоршаған ортаға кәсіби қызметке қосымшада қатынасын реттейтін құқықтық және этикалық нормаларды біледі; әлеуметтік салаларда қазақ, орыс және шет тілдерінің бірін біледі- тұрмыстық, кәсіби және ғылыми қарым-қатынас. ҚҚ 8. Экономикалық және ұйымдастырушылық-басқарушылық құзыреттілік: экономикалық процестердің теориясы мен мәнін, қазіргі экономиканың даму бағытын біледі; негізгі экономикалық процестер мен бағдарламаларды талдай алады және экономика тұрғысынан әртүрлі процестерді болжай алады
|
5 |
Оқыту тілі |
орыс, қазақ, ағылшын |
6 |
Берілетін академиялық дәреже |
"6В05301 Химия" білім беру бағдарламасы бойынша жаратылыстану бакалавры |
7 |
Оқыту нәтижелері |
Дублин дескрипторларына және 2022 жылғы 20 шілдедегі №2 жоғары білім МЖМБС сәйкес қалыптастырылады. Дескрипторлар студенттердің қабілеттерін сипаттайтын оқу нәтижелерін көрсетеді: 1) оқылатын саладағы озық білімге негізделген оқылатын саладағы білім мен түсінікті көрсету; 2) білім мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдануға, дәлелдер тұжырымдауға және зерттелетін саланың мәселелерін шешуге; 3) Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсіндіруді жүзеге асыруға міндетті; 4) оқытылатын салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдануға; 5) оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары; 6) ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білуге және оларды зерттелетін салада қолдануға; 7) зерттелетін салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану; 8) академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
6В05301«Химия» білім бағдарламасының оқыту нәтижесі болып: 1. Кәсіби қызметте туындайтын міндеттерді шешу үшін ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық хаттарды қолдану; 2. Басқарушылық шешімдерді дайындау және қабылдау үшін ақпаратты іздеу, талдау және бағалауды жүзеге асыру бойынша білімді қолдану, олар үшін жауапкершілік алуға дайындық, химия-технологиялық өндірістегі Денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі ережелерін сақтау, қоршаған ортаны қорғау бойынша талаптарды орындау; 3. Экономикалық, құқықтық білім негіздерін, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, төтенше жағдайлар кезінде қорғау дағдыларын қолдану; 4. Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты талдау; 5. Қажетті қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, заманауи жабдықтарды, инновациялық технологияларды пайдалана отырып, зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу, зертханалық-эксперименттік жұмыстарды түсіндіру және жүргізу; 6. Кәсіби қызметтің әлеуметтік, этикалық және мәдени аспектілерін білуді көрсете отырып, кәсіби қызметтің барлық кезеңінде өз бетінше оқуға және үздіксіз біліктілігін арттыру; 7. Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын, тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби қарым-қатынас дағдыларын мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде қолдану; 8. Алған білімдерін тәжірибеде қолдана алады және зерттеу қабілеттерін көрсете алады; ұтқырлық пен креативтілік таныта алады; табысқа ерік, көшбасшылық және дербес автономды жұмысқа қабілетті болу; қашықтықтан оқыту сапасы мен қабілеті үшін жауапкершілік таныту; 9. Оқылатын саланың алдыңғы қатарлы білімдеріне және академиялық адалдық принциптеріне негізделген білімді қолдану; 10.Ұжымда және жеке кәсіби міндеттерді тиімді орындауға, командада жұмыс істеуге, жұмыс нәтижелері үшін жауапкершілік алуға және ұйымның корпоративтік мәдениетін ұстануға дайын болу. |
8 |
Аккредиттеу |
5 жыл (2022-2027) |
9 |
Рейтинг |
- |